Eleccions al Consell Escolar 2023

Us informem que s’ha iniciat el període electoral per a les eleccions al Consell Escolar dels centres educatius. Aquest és un procés important ja que, el Consell Escolar, és una part fonamental de la comunitat educativa atès que ajuda a prendre decisions importants per a la vida del nostre insitut escola.

Us animem a participar activament en aquest procés presentant la vostra candidatura, complimentant el document adjunt, abans del 13 de novembre. El nombre de membres que es renoven són:

• Sector de pares i mares d’alumnes: 2
  • Sector de l’alumnat: 1
  • Sector del professorat: 5
  • Sector del PAS/PAE: 1

Les eleccions tindran lloc:

• Sector de pares i mares d’alumnes: 20 de novembre de 15:45h a 16:30h al hall del centre.
  • Sector de l’alumnat: 20 de novembre de 8:15h a 10:15h al pati cobert del centre.
  • Sector del professorat: 22 de novembre a les 15:00h en sessió de claustre.
  • Sector del PAS/PAE: 20 de novembre de 10:30n a 11:00h a consergeria

IEJA convocatòria eleccions consell escolar_SIGNAT-EM

Model presentació candidatures

Trobareu més informació a la web: