Activitat “Esport Blau”.

El passat mes de maig l’alumnat de 5è va participar en una prova pilot emmarcada dintre del programa escolar “Esport Blau”. Aquest programa, impulsat per la Federació Catalana de Vela i el Club Nàutic de Cambrils, pretén combinar educació i esport al mateix temps que afavoreix la pràctica esportiva a l’entorn natural i apropa l’alumnat a la cultura marítima de la població.

L’activitat es va realitzar en horari lectiu, tots els matins durant una setmana, i es va centrar en l’aprenentatge de l’esport de la Vela a través de sessions teòriques i pràctiques. Aquesta iniciativa va agradar molt els nostres alumnes i pensem que pot ser una bona manera de conèixer i fomentar les opcions esportives que l’entorn ofereix.