Els “ecogreens” participen al Fòrum d’Escoles Verdes de secundària

El passat 9 de novembre els ecogreens (alumnes representants d’Escola Verda de Secundària) van assistir al Fòrum d’Escoles Verdes de secundària que va tenir lloc a l’escola Enxaneta de Valls. Una delegació de nou alumnes de 1r a 3r d’ESO van conèixer les activitats que duien a terme algunes entitats socials vallenques sobre sostenibilitat i solidaritat.

A més, van participar a la fira d’activitats, la qual va servir per compartir els projectes vinculats a Escola Verda sobre sostenibilitat, ecologia i protecció del medi ambient. Finalment, van poder tancar la jornada amb una reflexió conjunta sobre les accions que podrien millorar el dia a dia dels centres escolars. Aviat, tindrem notícies sobre les propostes que s’engegaran a l’institut escola Joan Ardèvol aquest curs 2022-2023.