El món dels escacs està en shock després de la publicació d’una partida molt especial. I és que els dos
jugadors d’aquesta partida no són ni més ni menys que els dos millors jugadors de futbol dels nostres temps, en Lionel Messi i en Cristiano Ronaldo.
La imatge crida fortament l’atenció i no ha passat desapercebuda per ningú. Tothom se n’ha fet ressò i ha sortit publicada a tot arreu. Fins i tot en Magnus Carlsen ha fet una piulada al respecte i és que resulta que la imatge té truc.
La posició està agafada d’una partida jugada fa 5 anys entre el mateix Magnus Carlsen i Hikaru Nakamura, una rivalitat en el món dels escacs al mateix nivell que la dels propis Messi i Cristiano. Vols saber què s’amaga darrere de la partida i sobretot, qui la va guanyar? Et deixo un enllaç a un vídeo del mestre d’escacs Luis Fernández Siles on ens ho explica tot plegat.





