Un any més, l’Institut escola Joan Ardèvol ha iniciat l’activitat “Cap nen/a sense saber nedar“. És una activitat subvencionada per l’ajuntament de Cambrils i té com objectiu incloure la natació com un contingut més a desenvolupar dins l’àrea d’Educació Física i és totalment gratuïta.
A partir del dimarts 1 d’abril i en tot el tercer trimestre, els nens i nenes de segon i els seus mestres baixen caminant fins a les instal·lacions de la piscina municipal i allí per torns, acompanyats de monitors i monitores qualificats, gaudeixen de 45 minuts de piscina per tal de familiaritzar-se amb el medi aquàtic, millorar les habilitats de nedar i perdre la por a l’aigua.
La natació és un esport que ajuda a millorar la coordinació, l’equilibri, la resistència i la força muscular dels nens i nenes.
A més a més, es potencia la seva autonomia personal per tal de vestir-se i desvestir-se sols, ser responsables de les seves pertinences i treballar els hàbits d’higiene. Aquesta sortida setmanal afavoreix els vincles entre els infants i millora el sentiment de pertinença dins el seu grup tot fent esport.
Agraïm a l’ajuntament de Cambrils aquesta iniciativa i de ben segur que la gaudirem molt aquestes setmanes de natació.




