EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

En aquest apartat s’oferirà informació de la oferta formativa d’ESO  pel curs 2020-2021

1r ESO

El curs vinent, l’alumnat que faci primer d’ ESO  ha de cursar unes matèries específiques. Es tracta d’unes assignatures amb 2 hores de càrrega lectiva setmanal. L’alumne cursarà totes tres matèries específiques, una per trimestre.

2n ESO

El curs vinent, l’alumnat que faci segon d’ ESO  ha de cursar unes matèries específiques. Es tracta d’unes assignatures amb 2 hores  de càrrega lectiva setmanal. L’alumne cursarà totes tres matèries específiques, una per trimestre.

3r ESO

L’alumnat que faci 3r ESO, cursarà dues matèries específiques quadrimestrals, exceptuant l’alumnat que vulgui fer francès com a segona llengua, que serà anual. Es tracta d’unes assignatures amb 2 hores  de càrrega lectiva setmanal

4t ESO

A 4t ESO s’ofereixen les optatives diferenciades en Itineraris Formatius, amb gran utilitat pràctica i acadèmica, tenint en compte els interessos dels alumnes i els estudis post-obligatoris que vulguin realitzar després d’haver cursat l’etapa d’ESO al nostre centre. Es tracta d’unes assignatures amb 10 hores de càrrega lectiva setmanal.

• Optatives de 4t

En el el document adjunt trobareu tota la informació necessària per escollir les optatives de 4t d’ESO que s’ofereixen pel curs 2020-2021.

ORIENTACIÓ OPTATIVES DE 4T