Projecte COSMOU a CS!

L’Associació AGITART facilita un programa dedicat a l’ensenyament de la dansa a les escoles i instituts, anteriorment anomenat COSMOU, dedicat a donar als estudiants la millor eina per arribar a ser conscients del seu cos en moviment, de totes les possibilitats d’expressió de les que disposen, del rigor que comporta assolir un objectiu, la importància de treballar en equip i alhora desenvolupar una pròpia opinió sobre l’art i la cultura.

COSMOU és una experiència dinàmica per alumnat i professorat per descobrir el moviment i la dansa a través d’activitats i jocs que ajuden al desenvolupament de l’expressió corporal.​

Aquest curs el projecte es durà a terme als dos nivells de CS.

Per veure el seguiment de les sessions cliqueu al següent enllaç: COSMOU