Departament d’Educació Famílies

Aquest espai ofereix eines amb la voluntat de facilitar la participació de les famílies en la vida escolar dels fills i filles i guiar-les en l’acompanyament de la seva educació, i promoure’n, com a conseqüència, l’èxit educatiu.

Hi trobareu una diversitat de temàtiques d’interès educatiu, vinculades a orientacions, recomanacions, enquestes de coneixement i formacions, a fi que famílies i escola sumin en la tasca compartida de l’educació dels infants i joves.

Lloc web Recurs Definició
Ajudem a les famílies nouvingudes El web d’acollida a Catalunya és una iniciativa de la Direcció General per a la Immigració del Govern de Catalunya per donar informació bàsica a totes les persones que acaben d’arribar a Catalunya o que pretenen fer-ho.
Famílies El web de famílies del Departament d’Educació ofereix eines amb la voluntat de facilitar la participació de les famílies en la vida escolar dels fills i filles i guiar-les en l’acompanyament de la seva educació.

JOVE.CAT

JOVE.CAT és el portal imprescindible per estar al dia i trobar les respostes a tots els dubtes.

E-JOVENTUT

Aquest web facilita la informació sobre els recursos que t’ofereix tant la Direcció General de Joventut com qualsevol altra institució per als agents que intervenen en polítiques locals joves.

Noves oportunitats

Si no tens cap titulació i no tens clar quin camí seguir t’acompanyem a construir el teu projecte professional d’una manera diferent, amb un itinerari de llarg recorregut que pot durar fins a dos anys.

Estudiar a Catalunya

Formació

Forma’t per millorar les teves possibilitats laborals

Infoescola

Articles i documents d’interès del Departament d’Ensenyament

Davant el maltractament El Departament de Treball,  Afers Socials i Famílies posa a disposició de la ciutadania el servei d’atenció telefònica 116111, Infància Respon, per a l’atenció de possibles casos de maltractament les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.

Consells de seguretat

per a famílies

La Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra treballa amb les famílies el conjunt de la comunitat educativa de Catalunya per donar resposta a les necessitats de seguretat actuals i futures

Famílies digitals

Des del Departament d’Educació, neix la iniciativa Famílies digitals per facilitar l’adquisició de la competència digital per part de les famílies i donar resposta des de l’acompanyament a les seves necessitats.

Sexes joves

Tens dubtes relacionades amb el sexe? Aquesta web et pot donar respostes