Benvolgudes i benvolguts,
Us fem arribar l’enllaç a la gravació del concert de la TroBa Paral·lel del programa En Directe. Música als instituts:
Us convidem a compartir-lo amb l’alumnat que hi va participar, perquè puguin recuperar l’experiència, veure’s dalt de l’escenari i gaudir també de les actuacions dels altres centres.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració, i implicació durant tot el procés. Ha estat un plaer compartir amb vosaltres aquesta TroBa i, un any més, veure com la feina feta als centres prenia forma en un escenari com el de la Sala Paral·lel.
Aprofitem per desitjar-vos molt bon estiu.


