Preinscripció i matrícula 2024-2025

Llegeix atentament tota la informació:

Calendari de preinscripció i matrícula (actualitzat 14 de març)

Presentació de sol·licituds:

Segon cicle d’educació infantil i educació primària: del 6 a 20 de març.
Educació secundària: del 8 al 20 de març.

Matriculació:

Segon cicle d’educació infantil i educació primària i educació secundària: del 18 al 26 de juny.

Procés de preinscripció

La preinscripció està prevista realitzar-la en línia a través del portal 👉 preinscripcio.gencat.cat.

Pots accedir directament a la sol·licitud en els següents enllaços:

Els següents vídeos expliquen i acompanyen com s’ha de fer.

Per emplenar la preinscripció necessites:

El codi de centre de l’Institut Escola Cent Fonts: 17011081
El RALC (identificador de l’alumne): Pots sol·licitar-lo al centre o obtenir-lo a través del següent enllaç: https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/identificador-alumne

Per qualsevol dubte i/o si necessites ajuda durant el procés, truca’ns al 972 86 94 83.

Més endavant, quan estigui actiu, facilitarem l’enllaç directe a l’aplicatiu de preinscripció.

Documentació

Per realitzar la preinscripció és necessària la següent documentació identificativa digitalitzada (foto o escannejada):

1. Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
2. DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
3. DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.

Cal adjuntar la documentació a la sol·licitud telemàtica.

Pots consultar l’oferta educativa en el següent enllaç: Mapa escolar de Catalunya