Xerrada de la Marató de TV3

El dilluns 27, els alumnes d’ESO van rebre la xerrada divulgativa i que organitza la Fundació “La Marató de TV3”. La Marató d’aquest any tractarà sobre “Salut sexual i reproductiva” i els alumnes d’ESO van rebre informació sobre malalties i patologies que afecten a la salut sexual i reproductiva i preguntar tots els dubtes que tenien.

S’entén per salut sexual i reproductiva l’estat de benestar físic, mental i social en relació amb la sexualitat i la reproducció. Un benestar que va més enllà de l’absència de malalties i la capacitat de reproduir-se, i que implica la llibertat, el respecte màxim en tots els sentits (inclosa l’expressió de gènere), la responsabilitat i la informació.

La salut sexual i reproductiva també engloba el conjunt de patologies que afecta més la població, en tots els aspectes i al llarg de tota la vida. A Catalunya s’estima que hi ha 3 milions de persones afectades i 211.000 casos nous cada any, sobretot dones i joves.

Si voleu conèixer més informació visiteu el web: