Renovació del consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: titularitat, docents, pares i mares, alumnat i PAS.

Aquest curs toca renovar part dels membres del consell escolar del centre, en concret:

– 2 membres del sector pares i mares
– 2 membres del sector professorat
– 1 membre del sector PAS
– 2 membres del sector alumnes (1 renovació i 1 vacant, malgrat eren vacants les dues places)

Animem a tots els pares i mares que vulguin, a formar-ne part. Us deixem un pdf amb més informació.

A partir del 2 de novembre s’inicia el procés. Si esteu interessats en formar-ne part, poseu-vos en contacte amb el centre.

Les eleccions pel sector pares i mares de l’alumnat seran el 22 de novembre de 15:15 a 18:15 h.

Calendari principal

2 de novembre Inici del procés i publicació del cens a l’interior del centre
Fins el 12 de novembre Presentació de candidatures
22 de novembre Eleccions dels diferents sectors
3 de desembre Publicació de la  composició del nou consell escolar
17 de desembre Constitució del nou consell escolar

Davant qualsevol dubte o reclamació, poseu-vos en contacte amb el centre.

També podeu consultar la informació al web del Departament d’educació: