Passejada artística

Tal com venen fent els darrers tres anys, els alumnes de primària preparen un museu artístic i l’exposen a Can Rovira perquè tot el poble el pugui veure.

Aquest curs hem decidit canviar-ne la dinàmica i fer-ne partícip tota l’escola, des dels més petits de la Llar fins els alumnes de secundària. Aprofitant que és l’any internacional del vidre segons la ONU, cada curs hem creat obres d’art al voltant d’aquest material.

A més, aquest any també hem implicat el comerç local, a qui agraïm la seva col·laboració, els seus aparadors seran els millors expositors per a les nostres obres. És per això que hem creat una Passejada artística, un itinerari per als diversos comerços on hi ha les obres d’art exposades.

Animem a tothom a seguir la ruta i gaudir de cada una de les obres, del 22 de març al 4 d’abril.

No us la perdeu!