Nadal a l’escola

Els últims dies de desembre sempre estan marcats per l’esperit nadalenc i és per això que fem moltes activitats relacionades amb aquesta temàtica.

Tots junts (des d’infantil fins a secundària) vam celebrar una quina de Nadal, on vam sortejar vals regal a la botiga del poble “Jeimar”. En Jan Casas i en Marc Molas (alumnes de quart d’ESO) van ser els encarregats de cantar els números i els alumnes de secundària van fer de padrins dels més petits per ajudar-los a jugar. Ens ho vam passar molt bé i, a més, a lúltima quina vam sortejar el trofeu de l’escola que va saltant de classe a classe a cada esdeveniment. En aquest cas, el va guanyar l’Otger Vilamala. Per tant, el trofeu es quedarà a tercer de primària fins al proper joc.

Per altra banda, els alumnes de secundària van celebrar el ja tradicional karaoke de Nadal. Els alumnes que es van atrevir a cantar també van guanyar (per sorpresa) vals regal a la botiga “Jeimar”.

Els alumnes de cicle inicial i d’educació infantil van anar a la residència de gent gran de Sant Hilari Sacalm a recitar el vers de Nadal i a cantar nadales i algun villancico. Els avis i àvies van gaudir molt de l’espectacle. L’últim dia de col·legi, aquests mateixos alumnes van rebre la visita del patges reials i van fer cagar el tió. Va ser un dia de moltes emocions.

Ara ja només queda gaudir del Nadal amb la família. Que tingueu molt bones festes!