La Castanyada i… boscos nets!

El dimarts 31 d’octubre, al pati d’infantil, tot l’alumnat de l’institut escola va celebrar la castanyada, obrint les portes a les famílies al final de la festa.

🌿 Durant la setmana prèvia, tots els cursos d’infantil i primària van anar als boscos que envolten el nostre poble per buscar castanyes. Carregats amb cistells i bosses, van anar d’excursió a llocs com la Font Vella, la Font del Pic, el Canó del Serrat o el Sot dels Matxos per trobar totes les que van poder. Però… no només van trobar castanyes!

Aquest curs treballem els ODS (objectius de desenvolupament sostenible) dedicats a la conservació del medi ambient, l’acció climàtica… i es va aprofitar per conscienciar i treballar la importància dels boscos nets i la recollida selectiva dels residus. Així doncs, abans de menjar castanyes vam exposar els cistells que s’havien recollit i van compartir-ho amb la resta de cursos… perquè aquest curs Fem PLAnetA!

🌰 Uns quants pares i mares voluntaris van venir a torrar les castanyes per tots els cursos i els alumnes van arribar amb les seves paperines i amb moltes ganes de menjar castanyes. Quina tarda tan bonica vam gaudir tots plegats!

📸 Fes clic al collage que tens a continuació i mira totes les fotos de la castanyada! 👇

Clica la imatge per veure l’àlbum de fotografies
La Castanyada
🌰 Visca la castanyada i moltes gràcies a tots els pares i mares que van venir a ajudar-nos!