El 17 de desembre arriba el Festival de Nadal

Aquest dissabte dia 17 de desembre  vine al Festival de Nadal del Col·legi Sant Josep i la Llar infantil “Les Cent Fonts”:

LES JOGUINES OBLIDADES

El proper dissabte 17 de desembre de 2022 celebrarem el festival d’educació infantil i primària. Enguany com a novetat es farà conjuntament i per qüestions d’aforament es realitzaran dues sessions. La primera per a les famílies d’EI a les 10:45h i la segona per a les d’EP a les 16:45h.

👉 L’alumnat d’EI, a la sessió del matí, serà al teatre durant tota la funció. A la sessió de la tarda, un cop acabada la seva actuació, hauran de marxar cap a casa. Per tant, famílies d’EI, a la sessió de la tarda caldrà que recolliu els vostres fills/es a les 17:30 h al pati del col·legi.

👉 L’alumnat d’EP restarà al teatre durant tota la funció, tant al matí com a la tarda. Per tant, les famílies d’EP haureu de recollir els vostres fills/es un cop finalitzades les sessions, a les 12:15 i a les 18:15 h aproximadament.

⏰ Les hores de convocatòria de l’alumnat són a les 10:30 h per la sessió del matí, i a les 16:30 h per la sessió de la tarda al Col·legi Sant Josep. Us demanem màxima puntualitat.

📌 El punt de trobada de cada curs serà la seva aula excepte els alumnes d’EI i EP1. L’alumnat d’EI3 anirà a l’aula de llengües (2n pis a la dreta), els d’EI4 a ESO1 (2n pis a la dreta), els d’EI5 a ESO2 (2n pis a la dreta) i els d’EP1 a l’aula d’ús múltiple (1r pis a l’esquerra).

🃏 Cal que els alumnes vinguin amb la disfressa posada de casa.
Abans de començar el festival, l’Associació de Pares farà un sorteig de diferents lots de productes locals.

📽 Recordem que està prohibit fer fotos i filmar. Des del Col·legi es faran fotos i es filmarà el festival per tal de posar-lo a l’abast de tothom.

Us hi esperem a tots per passar una bona estona i gaudir d’un bon espectacle!