Ja queda poc… 3, 2, 1…

Aquest dissabte dia 16 de desembre vine al Festival de Nadal de l’IE Cent Fonts:

EL FORAT NEGRE

El proper dissabte 16 de desembre de 2023 celebrarem el festival d’educació infantil i primària.

Com l’any passat, per qüestions d’aforament es realitzaran dues sessions. La primera per a les famílies d’EI, P5 i P6 a les 10:45 h i la segona per a les de P1, P2, P3 i P4 a les 16:45 h.

👉 L’alumnat d’EI, a la sessió del matí, serà al teatre durant tota la funció. En acabar, cal esperar l’alumnat al pati, les mestres els baixaran (no pujar a l’aula). A la sessió de la tarda, un cop acabada la seva actuació, hauran de marxar cap a casa. Per tant, famílies d’EI, a la sessió de la tarda caldrà que recolliu els vostres fills/es a les 17:30 h a l’entrada de l’escola (porta vermella).

👉 L’alumnat d’EP restarà al teatre durant tota la funció, tant al matí com a la tarda. Per tant, les famílies d’EP haureu de recollir els vostres fills/es un cop finalitzades les sessions al pati.

⏰ Les hores de convocatòria de l’alumnat són a les 10:30 h per la sessió del matí, i a les 16:30 h per la sessió de la tarda a l’edifici de primària. Us demanem màxima puntualitat.

📌 El punt de trobada de cada curs serà a la seva aula. L’alumnat d’EI anirà a l’aula d’ús múltiple (1r pis a l’esquerra).

🃏 Cal que els alumnes vinguin amb la disfressa posada de casa.

Abans de començar el festival, l’AFA farà un sorteig de diferents lots de productes locals.

📽 Recordem que està prohibit fer fotos i filmar. Des de l’Institut-Escola es faran fotos per tal de posar-lo a l’abast de tothom.

Us hi esperem a tots per passar una bona estona i gaudir d’un bon espectacle!