DENIP 2024

El dimarts 30 de gener, tot l’alumnat de l’IE Cent Fonts va celebrar conjuntament el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) ☮
Per fer-ho, aprofitant que aquest curs es treballa el Fem PLAnetA! es va fer un LandArt a la plaça porxada amb taps reciclats. Per escollir el dibuix, es va fer un concurs amb l’alumnat d’ESO3 i ESO4.

El dibuix més votat, per la resta de cursos del centre, va ser el de la Neus i, un cop dibuixat, tots els cursos van passar per la plaça per emplenar-lo amb taps de plàstic que l’alumnat havia recollit.

A la tarda, tots junts vam escoltar uns versos hip-hop escrits per l’alumnat d’ESO2 per conscienciar i educar en la pau i la no violència.👩‍💻🎙

I vam acabar amb la cançó “Podries” de Roba estesa amb tota primària i infantil.🎶

🕊Fes clic al següent enllaç o al damunt de qualsevol imatge per veure l’àlbum de fotos de la jornada i tot el procés de construcció.

👉 Àlbum DENIP 2024 👈