Consell d’infants

El passat dimarts, representants dels alumnes de cinquè i sisè de primària vam anar a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm per formalitzar el Consell d’infants, juntament amb els alumnes de l’Escola Guilleries.

Hem portat un argumentari molt ben preparat i hem defensat les idees. El tema escollit per tot el Consell i que desenvoluparan a partir d’ara és la depuradora com a espai natural.

👏🏼 Els regidors Jordi Moragas i Georgina Vilà han donat la benvinguda als joves i l’alcalde Joan Ramon Veciana ha tancat el Ple Infantil felicitant-los per la bona feina.

🎒 Sohaib Ezzahouani ha fet d’alcalde i com a regidors hi havia Guillem Herranz, Elna Font, Abril Rojas, Aya Kibach, Alba Garcia, Pau Roura, Patricia Drugan, Martina Reis, Sara Maria Ciortan, Blanca Baena, Emili Bayés, Maria De Bueno i Judit Planas.

Molt bona feina!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *