Beques i ajuts curs 2023-2024

El 20 de setembre acaba el termini per presentar la sol·licitud d’ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu pel curs 23-24.

Modalitats dels ajuts:

1. Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat, trastorn greu de conducta, trastorn de l’espectre autista o necessitat de reeducació pedagògica o del llenguatge.
  2. Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.
  3. Subsidi derivat de despeses generals

Recordem que per demanar els ajuts és necessari que el vostre fill o filla tingui una NESE validada i reconeguda per l’EAP. Els ajuts 1 i 2 han d’anar acompanyat d’un informe del centre reeducador on reben el suport. En tots els casos, és important adjuntar el certificat de discapacitat si es disposa d’ell per tal d’obtenir la beca.

En aquests moments no és possible escollir el nou centre del curs 23-24, ja que cal escollir el centre en un desplegable. Després de vàries consultes ens han informat que tramitem les beques amb els centres actuals, la Llar Infantil “Les Cent Fonts” i el Col·legi Sant Josep, que són els centres que apareixen en el formulari de sol·licitud de beca del Ministerio.

Tota la informació detallada al web del Departament d’Educació i/o del Ministerio de Educación:

Si les teniu a punt, agrairem que en les porteu durant aquest mes de juny.

Per a qualsevol consulta contacteu amb la secretaria 972 86 94 83