Apadrinament geogràfic

Amb l’erupció del volcà Cumbre vieja, els alumnes de primer d’ESO van començar un projecte sobre moviments tectònics i volcans des de les assignatures de català, geografia i art. Arrel d’això, n’ha sorgit l’apadrinament geogràfic del primer trimestre.

🌋Per posar en pràctica els nous coneixements, els padrins es van trobar al pati de l’escola amb els alumnes de primer de primària, els fillols. En aquesta primera trobada els hi van explicar les parts d’un volcà i com funcionen.

🌋Llavors, els alumnes d’ESO van preparar unes maquetes de volcans i una sèrie d’ingredients per desencadenar una reacció química en forma d’erupció. Un cop ho van tenir a punt, es van reunir de nou al pati de l’escola per ensenyar als seus fillols com és una erupció volcànica.

Feu clic al següent collage per veure l’àlbum de fotos complet.