1r premi eduCAC

Els alumnes de tercer de primària han guanyat el primer premi en la categoria de “Treballs d’innovació en la integració de l’educació mediàtica al currículum” en els XX premis eduCAC, amb el seu original programa TikTube.
El dimecres 31 de maig, van assistir a l’Auditori Municipal de Terrassa per rebre el premi acompanyats per familiars i representants del centre. Enhorabona!

Aquesta és la valoració que en va fer el jurat:

El jurat valora molt positivament l’acostament al llenguatge audiovisual de les xarxes socials d’aquest treball, que integra formats i narratives que interessen als infants. La proposta enfoca l’ús del mòbil com a generador de continguts educatius i de divulgació, i permet a l’alumnat comprovar que generar un bon contingut audiovisual per a Tiktok és un procés costós. El jurat vol animar al mestre i a la comunitat educativa a educar en el bon ús del mòbil i de les xarxes socials.

Trobareu tots els treballs guanyadors al web: https://www.educac.cat/premis-educac/xx-premis-educac

Vídeo cerimònia entrega de premis Vídeo de l’InfoK ( del segon 32 al 41)

Enhorabona a en Marc i a totes i tots els tiktubers de tercer!

No us perdeu el proper TikTube!