Menjador

Al nostre centre, el servei de menjador està gestionat per “7 I TRIA”, l’empresa que té la concessió dels menjadors escolars dels centres públics d’Osona.
S’elaboren receptes sanes i equilibrades -supervisades per una dietista- amb productes frescos, naturals i de qualitat. S’atenen menús especials per prescripció mèdica (hipercolesterol, cel·líacs, indisposicions passatgeres, al·lèrgies…)
Al menjador de l’Institut Escola Marta Mata s’hi serveixen diàriament entre 250 i 300 menús elaborats íntegrament a la cuina del centre, que compta amb unes instal·lacions modernes i molt funcionals.
El servei de menjador està organitzat en diferents torns.
Comptem amb un dinàmic grup de monitors i un coordinador del servei. Aquest equip s’ocupa no només de que els alumnes mengin de tot i d’una manera adequada sinó que també dinamitzen el temps d’esbarjo i les activitats al llarg de tota la setmana.

A la part esquerra d’aquesta pàgina hi podeu trobar enllaços al menú i la carta informativa on hi ha els passos per poder fer la inscripció. L’alumnat que es queda de forma esporàdica, també haurà de fer la inscripció.

Si teniu algun problema podeu contactar directament amb el coordinador/a:
menjador.526martamata@7itria.cat / ​637294069

Menú 2n trimestre 23-24