Visita pel centre

L’Institut Escola Marta Mata està situat en un edifici modern i funcional, amb molta llum i espais molt oberts. Està dimensionat per donar servei a les tres etapes educatives. Té una capacitat per 450 alumnes i quan s’executi la segona fase de construcció de les aules d’ESO tindrà capacitat per a dues-centes places més. Actualment tenim escolaritzats 600 alumnes de P3 fins a 4t de secundària.
L’autor de l’edifici és l’arquitecte de renom Enric Massip i Bosch,  que té en el seu currículum altres obres relacionades amb l’ensenyament, amb la sanitat i amb vivenda de promoció pública. Ell mateix ens remarca que l’horitzontalitat de l’edifici atenua l’impacte visual en l’entorn on està situat. Va ser construit en un temps rècord, sense incidències ni retards, per l’empresa FCC.

L’edifici té una planta només per a l’Educació Infantil, amb la seva sala de psicomotricitat i patis diferenciats pels més petits de l’escola.
L’etapa d’Educació Primària està situada al primer pis de l’edifici. A més de les dotze aules corresponents als sis nivells (doble línia) disposa de dues aules de matemàtiques (Hipatia i Pitàgores), una aula de plàstica, una aula de música, aula d’idiomes i aula de ciències, així com també, espais per a desdoblaments i petits grups.

A la planta del mig s’hi han ubicat les aules de 4t d’ESO. En aquesta mateixa planta hi ha tota la zona de secretaria i despatxos, consergeria, espai per l’AFA, menjador i cuina, gimnàs, vestidors, patis, pistes poliesportives, biblioteca i sala de mestres.

ESPAIS DE LA COMUNITAT DE PETITS

ESPAIS DE LA COMUNITAT DE GRANS