Projectes

El treball per projectes és un dels pilars més importants del nostre dia a dia,  tant des del punt de vista metodològic com organitzatiu. Hi dediquem una franja horària concreta en la que hi intervenen la majoria d’àrees. L’eix vertebrador dels projectes són les matèries de ciències socials i experimentals.

En aquest espai es plantegen els aprenentatges com a reptes o objectius col·lectius a assolir. Tot el nivell treballa en el mateix projecte. És per això que, tant els alumnes i com els professors del mateix nivell estan implicats de manera col·lectiva en portar a terme el repte.

Els alumnes, combinen treball individual i treball cooperatiu per tal d’anar construint el coneixement, posant en joc i desenvolupant les competències d’àmbit i transversals prioritzades a la programació.​

Això permet treballar d’una manera totalment competencial,  fet que afavoreix la integració de coneixements, la funcionalitat del què es transmet i potencia l’autonomia i el treball en equip dels alumnes.