XIX Jornada de Qualitat a l’Ensenyament – Certificacions d’empreses d’FP dual

Dijous 11 de novembre es va celebrar la XIX Jornada de Qualitat a l’Ensenyament amb més de 1000 inscripcions, 70 taules i més de 250 ponents i coordinadors/es de taula, que van explicar les seves bones pràctiques.

La inauguració de la jornada va córrer a càrrec del Sr. Àngel L. Miguel Rodríguez, director general de Formació Professional.

Durant la jornada vàrem poder escoltar les ponències de la Sra. Lorena Jaume-Palasí i la Sra. Laura Rosillo sobre “Reflexiones éticas: La automatización avanzada en la educación” i “Upskilling, Reskilling: Competències humanes en l’era de l’automatització i la robotització” respectivament.

També vàrem poder escoltar al Sr. J. A. Andrés, subdirector general de Programes i Projectes que ens va parlar sobre la “Gestió de la informació i el coneixement excel·lent als centres educatius”.

En aquesta jornada, la Sra. Patricia Trillo, Directora del Centre d’Institucions Barcelona CaixaBank, va fer el lliurament de les Certificacions de qualitat del servei FP dual que presten els centres a través e les empreses col·laboradores en el nivell d’Excel·lència a les empreses Corporació Alimentària de Guissona, SA, Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, SA, Transports de Barcelona, SA (BUS) i Zurich Insurance PLC sucursal en España.

El Sr. Àngel L. Miguel Rodríguez, director general de Formació Professional i el Sr. J. A. Andrés, subdirector general de Programes i Projectes van fer el lliurament dels diplomes a l’Institut Escola del Treball de Lleida, Institut Comte de Rius de Tarragona, Institut Esteve Terradas i Illa de Cornellà de Llobregat i l’Institut Poblenou de Barcelona.

Sr. Xavier Moreno Villanueva, Adjunt de direcció de RRHH de la Corporació Alimentària de Guissona, SA i el Sr Ramon Serrando, Secretari de l’Institut Escola del Treball de Lleida.

Sra. Noemí Fernández, Responsable d’Organització i SSL de l’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, S.A. i el Sr. Narcís Almena, Director de l’Institut Comte de Rius de Tarragona.

Sr. Jacobo Kalitovics Nobrega, Director de la Xarxa de Bus i Sr Carles Jiménez, Director de l’Àrea d’Organització i Persones de Transports de Barcelona (BUS), SA. i la Sra. Olga Quesada, Directora de l’Institut Esteve Terradas i Illa de Cornellà de Llobregat

Sra. Cristina Gomis, Directora de Responsabilitat Corporativa de Zurich Insurance PLC sucursal en España i el Sr. Ferran Castellà, Sotsdirector de l’Institut Poblenou de Barcelona.

La cloenda va córrer a càrrec del Sr. Josep González-Cambray, honorable conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Podeu veure la jornada al següent enllaç de Youtube