Work Cafè. Jornada de promoció de l’FP dual

Des de l’Institut Pompeu Fabra volem impulsar una trobada entre empreses i alumnat per tal de donar a conèixer i potenciar l’FP dual al centre.

Per fer-ho, hem plantejat un Work Café el 20 d’abril, on empreses de cada sector podran exposar la seva forma de treballar i les seves experiències amb l’FP dual.

Aquestes xerrades estan adreçades tant a l’alumnat del centre com a empreses que encara no col·laboren en l’FP dual i volen saber-ne més.

Començarem amb una presentació per part de la direcció del centre i responsables d’FP dual, i continuarem amb l’entrega de Premis de la competició Pompeu Skills.

Continuarem amb ponències dels diferents sectors professionals, on empreses del sector parlaran sobre les seves experiències amb l’FP dual i sobre la seva forma de treballar i organitzar-se.

Per últim, hi haurà una pausa cafè on les empreses podran parlar entre elles per intercanviar experiències i conèixer l’alumnat del nostre centre.