V Setmana Gastronòmica a l’Escola d’Hostaleria d’Osona

ÈXIT A LA V SETMANA GASTRONÒMICA DE L’ESCOLA D’HOSTALERIA D’OSONA

La V Setmana Gastronòmica de l’Escola d’Hostaleria d’Osona, a Tona, va comptar aquesta edició amb la participació estrella de Pere Castells, actual president del Science and Cooking World Congress. Amb la conferència, “La revolució de la cuina en el segle XXI”, així es va donar per inaugurada l’edició d’enguany.

Aquesta cinquena edició de la Setmana Gastronòmica també ha comptat amb la presència destacada del xef osonenc Nandu Jubany, que hi va presentar el seu llibre Receptes per compartir en família, amb la xerrada de Mateu Casañas, del restaurant Compartir, o amb demostracions sobre cuina amb nitrogen i cuina japonesa, entre d’altres.

Durant aquesta setmana els estudiants han gaudit de diferents sessions amb degustacions, tastos, maridatges, presentacions de productes, sessions temàtiques amb experts, demostracions, tallers, experiències, concursos.

Estudiants i empreses han mostrat gran interès pels projectes de Formació Professional dual del nostre centre.

Enguany,  com a novetat s’ha introduït un concurs d’arrossos. En total, una cinquantena d’activitats on els alumnes han participat activament  i s’han endinsat dins el món gastronòmic a través de les empreses,  col·laboradors i professionals del sector.