Trobada amb ADLSolcar

Trobada amb l'Agència de Desenvolupament Local SolcarBon dia,
Des de la unitat d’FP dual a la Catalunya Central juntament amb l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona (ADLSOLCAR), continuem treballant en la planificació conjunta d’estratègies per la difusió de la nova FP a les empreses vinculades amb l’agència.
Per aquest motiu, el passat 4 d’abril amb ADLSolcar, vàrem establir les bases per donar resposta a les necessitats/voluntat de les empreses d’acollir alumnes d’FP dual dels 4 centres educatius de referència del territori per la realització de pràctiques com aprenents, dins el marc de la nova llei d’FP que entrarà en vigor el pròxim setembre.
Al mateix temps, vam posar especial incís en la importància d’establir noves estratègies de comunicació entre empresa i centre educatiu amb l’objectiu que l’alumnat dels 15 ensenyaments professionals tinguin empresa i a l’inrevés, que totes les empreses que ho desitgin puguin acollir joves aprenents.
Seguim !!!