El passat dimecres dia 2 de març va tenir lloc a l’Espai Fruita a Lleida una trobada entre representants d’Afrucat, Associació Empresarial de la Fruita de Catalunya i representants dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida per presentar l’FP dual i conèixer les necessitats del sector.

Al llarg de la reunió es van conèixer els perfils professionals que el sector de la Fruita Dolça necessiten actualment i quines seran les necessitats futures. Per part d’Educació es van explicar les diferents possibilitats que els aporta l’FP dual per poder formar els futurs professionals i els propis treballadors. També es va mencionar com aprofitar els diferents programes de la carta de serveis ( Acredita’t, mesures flexibilitzadores…) per recolzar la formació dels seus propis treballadors.
Va conduir la jornada Manel Simó, Director General de l’Associació empresarial i hi van participar per part d’Afrucat Baró i Fills, SL Grup Català, Fruits de Ponent, Actel i la presidenta d’Afrucat, Montserrat Baró, el Departament d’Educació estava representat per Montserrat Casals, Coordinadora d’FP a Lleida i per Miracle Farreny, prospectora de l’FP dual.
Com a conclusió ens vam emplaçar a continuar treballant i buscar sinèrgies per poder acollir alumnat d’FP dual en les empreses del sector.
Miracle Farreny, Prospectora d’FP dual als Serveis Territorials d’Educació a Lleida

