Primera xerrada informativa de l’FP dual a l’institut Martí Dot de Sant Feliu del Llobregat

El 4 de març, tant l’alumnat de primer dels cicles formatius d’Hostaleria com el d’Indústries alimentàries, que estan interessats en l’FP dual, han tingut l’oportunitat de conèixer el seu funcionament a través de la prospectora del Baix Llobregat, Mònica Fernández. També han pogut escoltar una experiència d’èxit de la mà del nostre alumne de CFGM Serveis en restauració, en Raúl, que actualment està a punt d’acabar les pràctiques de l’FP dual i continuarà treballant en la mateixa empresa. Gràcies a ambdues col·laboracions, l’alumnat ha pogut resoldre els seus dubtes per ajudar a decidir el seu futur. Seguim!