Premis alumnes Dual EHO_SOM FP DUAL

Dos alumnes de 2n curs del cicle de Grau Superior Dual de Direcció de Cuina de  l’Escola d’Hostaleria d’Osona amb seu a Tona, han estat reconeguts amb dos guardons:

D’una banda la Irene Gómez, ha obtingut el primer premi en la categoria de cicles formatius de grau superior i universitats dels premis d’emprenedoria Educaemprèn Osona 202, organitzats per Creacció Agència d’emprenedoria, diversos ajuntaments de la comarca, Mancomunitat la plana, el Consell comarcal d’Osona i la Universitat de Vic.

La Irene va presentar “Like a Tea un projecte on la idea de negoci es basa en un restaurant especialitzat en te de bombolles i pans de vapor farcits amb elaboracions catalanes i producte de proximitat. Una proposta basada en la idea de fast food saludable i de km0.

Paral·lelament en Xavier López, ha aconseguit el segon premi a la categoria de projecte Innovador dels premis Nous Professionals organitzats per l’Ajuntament de Terrassa, el Consell de la Formació Professional i la CECOT.

En Xavier va presentar Sinestèsia i cuina sensorial”, un projecte en que la idea de negoci es basa en un restaurant de cuina tecnoemocional i d’autor. La sinestèsia esdevé un dels fils conductors per fer gaudir el comensal a través de tots els sentits.

T’esperem a: https://escolahostaleriaosona.net/