Premis a la millor memòria dual

S’ha obert la convocatòria per seleccionar les millors memòries d’estades en dual realitzades per l’alumnat al llarg del curs 2021-2022.

1. Destinataris

Els destinataris dels Premis a les millors memòries són els centres educatius de Catalunya que imparteixen ensenyaments professionalitzadors i que participin en el programa de formació en alternança dual.

2. Premis i reconeixements

S’atorgaran tres premis per cadascuna de les modalitats següents:

Millor memòria: reconeixement global al centre educatiu que presenti la millor memòria d’alumnat per la qualitat i innovació de la mateixa.

Millor Disseny: reconeixement al centre educatiu que presenti la millor memòria d’alumnat pel disseny de la mateixa.

Millor Centre: reconeixement al centre educatiu que en el seu conjunt presenti les millors memòries.

3. Sol·licitud de participació en la convocatòria
  • la directora o director de l’institut ha de sol·licitar la participació en aquesta convocatòria a través d’un correu electrònic a gestiofpdual.educacio@gencat.cat
  • en el correu s’ha d’adjuntar la memòria que constarà d’un annex on s’indiqui el nom i cognoms, cicle i correu electrònic de l’alumne/a i del/ de la tutor/a del centre educatiu, i la modalitat per a la qual es participa
  • el termini per presentar les sol·licituds és a partir de l’endemà que es publiqui aquesta resolució a https://agora.xtec.cat/fpdual/ fins al 25 de maig de 2022.
4. Unitat impulsora dels Premis a la millor memòria de dual

La Subdirecció General de Programes i Projectes actua com a unitat impulsora per organitzar els Premis a la millor memòria de dual.

5. Selecció de memòries

Cada centre educatiu farà una selecció prèvia, per la qual cosa, s’admetran un màxim de tres memòries per centre.

Per valorar les memòries presentades, es constitueix un jurat format per tres persones de la unitat d’FCT- FP dual

6. Resolució dels Premis a les millors memòries de dual

La persona titular de la Direcció General de Formació Professional elabora la resolució corresponent per donar reconeixement i publicitat als centres educatius premiats, la qual es publicarà a https://agora.xtec.cat/fpdual/empresa/.

7. Acte de lliurament dels Premis a les millors memòries de dual

Els premis es lliuraran en el marc de la jornada de cloenda de la Subdirecció de Programes i Projectes el 28 de juny de 2022.

Enllaç a la resolució.

Enllaç a la nota informativa

1. Marc

Bona tarda,

No veig el sentit d’aquests premis si a qui es premia és el centre educatiu i no l’alumnat que el realitza. Entenc la memòria com a part d’un procés d’aprenentatge de l’alumnat. Si qui n’obté un benefici és el centre educatiu no veig pas que sigui un estímul o un repte per aquests alumnes, no veig que sigui un bon exemple que s’emporti els mèrits d’un treball un altri.

Salutacions

1. Equip FPdual Autor de l'article

Hola, Julio,

Sí que els centres concertats poden participar en aquesta convocatòria de premis millor memòria dual curs 2020-2021.

Aprofitem pet animar a participar a tots els centres de Catalunya que imparteixen ensenyaments professionals en modalitat dual.

Restem a la vostra disposició, podeu adreçar qualsevol consulta al correu electrònic: gestiofpdual.educacio@gencat.cat.

Moltes gràcies.