Premis a la millor memòria dual

Fins al 15 de juny podeu lliurar les millors memòries d’FP dual de l’alumnat dels vostres centres.

Recordeu que per participar-hi:

És necessari que la directora o el director de l’institut sol·liciti la participació en aquesta convocatòria a través d’un correu electrònic a gestiofpdual.educacio@gencat.cat.  En el correu cal adjuntar la memòria i un annex on s’indiqui el nom i cognoms, cicle i correu electrònic de l’alumne/a i del/ de la tutor/a del centre educatiu, i la modalitat per a la qual es participa.

Els premis es lliuraran en el marc de la jornada de cloenda de la Subdirecció de Programes i Projectes el 28 de juny de 2022.

Us animem a participar!!!!!

Enllaç a la resolució.
Enllaç a la nota informativa