PREMI A LA MILLOR CAMPANYA PROMOCIONAL D’FP DUAL

Qui els convoca?

El premi es convoca dins del marc del conveni de col·laboració entre l’administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Educació, i Bankia, mitjançant la Fundación Bankia por la Formación Dual, per  impulsar i desenvolupar diversos projectes de foment dels ensenyaments professionals, en centres educatius de Catalunya.

A qui s’adreça? El premi s’adreça als alumnes del CFGS Màqueting i Publicitat i del CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials.

En què consisteix? S’haurà de plantejar i realitzar una campanya de publicitat que promocioni l’ FP dual. la campanya tindrà uns objectius concrets que han de relacionar-se amb l’augment de la FP dual en un cicle formatiu, o  família professional i en l’àmbit territorial del centre educatiu.

Les campanyes es poden adreçar, segons els casos, a incrementar els llocs de treball a empreses per fer dual o a augmentar la matrícula de cicles ja dualitzats que comptin amb poc alumnat .

A la proposta de campanya s’han de fer previsions dels resultats previstos (impacte, increment de matrícules o convenis, etc.)

Recursos: Cada grup acceptat a la inscripció podrà disposar de 500 € per despeses justificables amb factures per fer cartells, fulletons, google analítics, etc.

Calendari:

1. Convocatòria 23-27 setembre publicada a la web del projecte dual i amb carta als centres.
  2. Inscripció a la web del projecte dual dels grups aspirants 21-26 octubre, han d’adjuntar la seva proposta i objectius mitjançant un formulari.
  3. Llista de grups admesos 8 novembre publicada web del projecte dual.
  4. Data límit facturació de les despeses 29 de novembre. Mirar les bases del concurs.