Nou cicle dual d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència – Institut Moianès

L’Institut Moianès presenta el seu cicle d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència dual a les empreses del sector.

Aquest curs 23-24 l’Institut inicia el seu cicle en format dual. És per aquest motiu que hem fet una Jornada de Difusió de la dual a les residències de la comarca. El centre educatiu, junt amb el Consell comarcal i l’equip de Prospecció del Departament d’Educació hem organitzat un matí de trobada amb les empreses per explicar Què és la dual?

Hem parlat del seu funcionament, beneficis, passos a seguir per iniciar una estada dual, com establir un conveni, la figura del tutor i tutora d’empresa, l’acolliment de l’alumnat, el calendari i un llarg etcètera de punts interessants.

Les empreses, que ja fa anys que acullen estudiants de FCT, una vegada més s’han mostrat molt interessades a poder acollir alumnat del cicle dual, sigui amb format beca o contracte. Hem pogut també intercanviar impressions per millorar l’organització del cicle de cara a pròxims cursos.

Molt agraïts al director de l’Institut, a l’equip docent, a l’equip de prospecció del Servei Territorial de Catalunya Central.