L’INSTITUT MONTSIÀ CONSTRUEIX PONTS DE FUTUR AMB LES EMPRESES

L’Institut Montsià continua apostant per construir ponts entre les empreses del territori i l’alumnat per tal de millorar la preparació d’aquest de cara al seu futur laboral.

Per això, amb el lema Ponts de Futur, posa en marxa el VIII Fòrum de Trobada d’Empreses de l’Institut Montsià, per tal de poder mostrar l’experiència professional empresarial amb l’alumnat del centre i tractar temes com ara les soft skills, com afronta l’empresa l’ara i el després de la COVID-19 o que aporta la formació professional dual a alumnat i empreses.

El centre ha convidat a més de quinze empreses com són Oliva Motor, Freshly Cosmetics, Eliseu Emotions Lighting, Florette, Col.legi de l’Àngel, Castell Martínez Associats, Tancat de Codorniu, Estació Nàutica de Sant Carles de la Ràpita, Codi Binari, SATE, Consulting RMC, Pymeralia SL i Captio Tech SL, entre d’altres.

La intenció és que participin activament en la jornada i comparteixin dinàmiques amb els diferents grups amb la intenció d’estretir vincles i obrir ments.

La jornada, que es celebrarà el dia 22 d’abril, s’ha preparat segons el següent programa:

15:45 Acollida. Lloc: pati.

16:00 Trobada d’empreses amb alumnat. Lloc: aules.

16:15 Presentació de la jornada.

16:30 Compartim mirades amb el món empresarial. Aportacions per part de les empreses.

• Presentació de l’empresa.

• Rellevància de les Soft skills dins l’empresa.

• L’empresa ara i després de la COVID-19.

• FP Dual: què aporta per a l’alumnat i l’empresa.

17:00 Dinàmica conjunta amb alumnat: Competències.

18:00 Tancament, valoració de la jornada i coffee break. Lloc: Pati ·

18:30 Comiat.

L’Institut Montsià agraeix la col·laboració de les empreses i la seva aportació contínua en la formació i competències de l’alumnat. Junts/es més lluny!

*Degut a la situació actual, aquest any es farà amb format reduït i amb menys empreses convidades.

Díptic VIII FÒRUM TROBADA AMB EMPRESES Institut Montsià