L’Institut Joan Oró de Martorell presenta els beneficis de la formació dual a les empreses

Els alumnes de 2n de Màrqueting i Publicitat de l’Institut Joan Oró de Martorell van organitzar una jornada per presentar el programa “Dualitza l’Oró” juntament amb una sessió de networking amb l’objectiu de promocionar la formació dual.

El projecte es va dur a terme el dia 21 d’abril gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Martorell, El Centre de Promoció Econòmica de Martorell i de la Generalitat de Catalunya que volen promoure la modalitat d’estudis dual.

L’acte va iniciar-se amb una presentació de l’institut i els diferents cicles del centre, per part de la directora del Joan Oró, Manoli Amezuca.

Seguidament, es va donar pas a representants d’empreses que actualment treballen amb alumnes de formació dual, per tal de promoure les bones pràctiques i els avantatges que suposa per l’empresa i l’alumne aquest tipus de formació.

Carmen Rey tutora de 2n de Màrqueting i Publicitat, va explicar el funcionament de la modalitat dual per així presentar aquesta modalitat de formació als assistents a l’acte.

A més a més,  l’alcalde Xavier Fonollosa va cloure l’acte afegint que la formació professional dual millora la inserció laboral dels alumnes i la seva formació.

Carme Moles, la cap tècnica del Centre de Promoció Econòmica, per acabar, va donar pas al refrigeri final i a la sessió de networking, on les empreses van poder entrar en contacte amb altres empreses i amb alumnes del Cicle Superior de Màrqueting i Publicitat, per així ampliar la xarxa de contactes i també van poder compartir experiències i impressions sobre la formació dual.