L’INS Candelera organitza el primer Speed Dating Empresarial

El dijous 27 d’abril es va celebrar a la cantina de l’INS Candelera el primer Speed Dating Empresarial amb l’alumnat de 1r del CFGM de Gestió Administrativa, una trobada on alumnat i empreses tenen un primer contacte de cara a l’inici de la Formació en Centres de Treball i la formació en alternança dual.

Durant la trobada, les empreses participants van poder-se reunir durant uns 10 minuts amb cada alumne per tal de conèixer els interessos i perspectives dels i de les joves i informar-los de l’activitat que realitzen i del perfil de treballador/a que requereixen.

Pel que fa a l’alumnat, poden acudir a aquestes reunions tots/es aquells/es que hagin superat els criteris establerts per poder iniciar la formació professional en alternança dual i també optar a cursar el cicle amb aquesta modalitat.

Un cop finalitzada la trobada i recollides les valoracions tant d’empreses com d’alumnes, l’equip docent, tutors/es i coordinació d’FP acabaran de concretar la distribució alumne-empresa.

Des del centre volem agrair a les Promociones Calafat SA, Finques Sancho-Loly Sánchez, Eurocasetas, Finques Originals, Grup Balfegó i Caubet Economistes la seva col·laboració en aquesta activitat i en la formació de l’alumnat del nostre centre, així com a la resta d’empreses que han acollit alumnes durant el present curs i ho faran el proper.