L’Ins Antoni Pous i Argila, celebra acte lliurament 2a Edició Premis Impuls FP dual

El divendres 25 de novembre de 2022, es va celebrar a la sala d’exposicions de Can Puget de Manlleu l’acte de lliurament dels premis de la 2a Edició Impuls FP dual-INS Antoni Pous i Argila.

L’acte va estar presidit pel Sr Rafa Cuenca, regidor d’educació, habitatge, igualtat, i gent gran de l’Ajuntament de Manlleu. Previ al lliurament de premis, l’Aida Priego, guanyadora de la primera edició, va fer una xerrada als assistents, posant en valor la Formació Professional dual a partir de la seva experiència.

Dotze alumnes participants de la modalitat formativa en alternança dual, estudiants de diferents cicles de formació professional, van presentar projectes per aplicar als seus llocs de pràctiques.

El jurat format per la Directora de l’Institut (Sònia Higueruelo), la Directora de l’escola Quatre Vents (Laura Planas) i Àgata Gelpí (Responsable de l’àrea de Promoció Social i Personal, Salut Pública i Consum) va premiar amb 1000€  la proposta de Marc Verdaguer (estudiant del cicle d’Atenció a Persones en Situació de Dependència i d’Aroa Ruiz (Estudiant d’educació infantil) .  Núria Torras (estudiant d’integració social) va obtenir un accèssit amb un import de 500€. Els premis permetran implementar a la Residència Cals Avis de Torelló, l’Escola Bressol Picarols de Manlleu, i al Servei d’habitatge Clarella de Sant Tomàs, les propostes presentades.