L’FP dual present a la Gamelab Barcelona 2023

Durant els dies 28, 29 i 30 de juny s’està celebrant la Gamelab Barcelona 2023, un esdeveniment per interconnectar talent, inversió i empreses en l’àmbit del desenvolupament de videojocs.

El passat 28 de juny, vam tenir el plaer de dur a terme la taula rodona “FP dual: el talent a l’abast de les empreses” en l’espai Barcelona de l’esdeveniment. En aquesta taula, moderada des de la coordinació de l’equip de prospecció de Catalunya, professorat i alumnat de l’Institut Tecnològic de Barcelona (ITB) van presentar els cicles formatius relacionats amb l’àmbit dels videojocs, l’FP dual i la seva relació amb les empreses per a la generació, identificació i captació de talent.

A més a més de les explicacions i debat, també es van mostrar exemples de productes obtinguts durant l’aprenentatge en el centre educatiu dels cicles formatius de grau superior CFGS Animació 3D, jocs i entorns interactius, perfil professional d’Entorns Virtuals, Realitat Augmentada i Gamificació i CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, amb el perfil professional de Videojocs i Oci Digital, i es va animar a les empreses del sector a col·laborar en l’FP dual tot acollint alumnat de cicles formatius.

Des de la coordinació de l’equip de prospecció d’empreses per a l’FP dual volem mostrar el nostre agraïment a l’organització de la Gamelab Barcelona 2023, per haver-nos convidat i haver-nos donat aquest espai, a l’Institut Tecnològic de Barcelona així com al seu professorat i alumnat, per haver participat en la taula i haver compartit les seves experiències, als equips de prospecció d’empreses per a l’FP dual de Catalunya Central i del Consorci d’Educació de Barcelona, per haver iniciat converses i haver gestionat la participació dels diferents agents implicats, i a l’associació DeviCAT, a través de la qual es va iniciar la col·laboració.

Moltes gràcies!