LES EMPRESES EBRENQUES CREUEN EN LA DUAL

El divendres dia 24 de febrer l’institut de l’Ebre de Tortosa va dedicar dintre de la setmana de Jornades Tècniques, un dia per a l’FP dual amb diferents actes als quals hi van assistir la coordinadora territorial d’FP a les Terres de l’Ebre, l’equip prospector, representants d’entitats com el Consell Comarcal del Baix Ebre, l’Ajuntament de Tortosa, l’Associació d’Empresaris de les Comarques de l’Ebre, PIMEC Terres de l’Ebre, la Cambra de Comerç de Tortosa… i una trentena d’empreses del territori.

Durant la segona part de la jornada, es va dur a terme una fira on l’alumnat passava pels diferents estands per tal de lliurar el seu Currículum Vitae i tenir una primera presa de contacte amb l’entorn empresarial.

Es tractava del primer cop que l’institut realitzava una fira d’aquest tipus sent tot un èxit tant per l’organització com pel resultat obtingut per totes les parts.

Les empreses van poder visitar les instal·lacions, conèixer els diferents cicles que s’imparteixen i marxar amb un gran nombre de currículums presentats per l’alumnat. D’altra banda, els i les alumnes van conèixer part del teixit empresarial de la zona i les necessitats que aquest té en quant als perfils professionals i les possibilitats que la formació en alternança ofereix.