Les 24 Hores d’INNOVACIÓ

Des del Departament d’Educació, i en col·laboració amb la Fundación Bankia por la Formación Dual, estem organitzant les 24 hores d’innovació Barcelona, que es celebraran el proper 18 -19 de desembre de 2019.

Aquest esdeveniment concentrarà el millor talent que hi ha als centres de formació professional de tota Catalunya.

Durant 24 hores es reuniran a Barcelona, per donar resposta a 24 reptes reals proposats per les empreses.

Trobareu tota la informació al web de l’esdeveniment: www.24hbcn.com

Les 24h d’Innovació reunirà 200 alumnes, de la xarxa educativa més gran del territori.

Dividits en 24 equips, hauran de treballar un repte durant 24 hores seguides, ideant, prototipant i finalment presentant la idea treballada.

Comptarem amb la xarxa de fabricació digital més gran de la ciutat de Barcelona, els ateneus de fabricació, dotats de la millor tecnologia per poder prototipar les idees que sorgeixin durant les 24h.

El repte pot ser de qualsevol àmbit i família professional. Si les empreses voleu participar i necessiteu ajuda per tal de definir el repte, no dubteu en contactar amb nosaltres: innovafp.educacio@gencat.cat

En el següent enllaç trobareu el formulari per tal de poder inscriure el repte: https://forms.gle/uBBhzkMKjDELLLVR7

Si ets alumne i vols participar posa’t en contacte amb la Direcció del teu centre.

Us esperem a tots (empreses, centres i alumnes) !!!!!  Animeu-vos a participar!

Gràcies per la vostra col·laboració.