LEROY MERLIN AMB LA DUAL

El passat 5 de maig, l’empresa Leroy Merlin va oferir una xerrada a l’alumnat del CFGM d’Activitats Comercials de l’Institut de l’Ebre de Tortosa. Els ponents van ser M. Pilar Fito (RHBP Regió Nordest) i José Ignacio Carreño. Aquest últim va ser alumne del mateix centre i va ser contractat per Leroy Merlin després d’haver realitzat les pràctiques del cicle. Tres anys després, el seu testimoni i la informació proporcionada per M. Pilar van animar als assistents a presentar-se com a candidats per iniciar estades dual i aprofitar les possibilitats formatives i d’empleabilitat que ofereix l’empresa amb aquesta modalitat.