Jornada Informativa INS RONDA Formació Dual per empreses del sector de la dependència

Aquest dimecres 24 de Febrer es va realitzar una jornada informativa virtual a l’Institut Ronda en la que vam posar en contacte el nostre centre amb una trentena d’empreses del sector de la DEPENDÈNCIA, de les Terres de Lleida i la Franja d’Aragó.La valoració ha estat molt positiva, i les empreses ja comencen a contactar amb el nostre centre per tal de començar a iniciar els primers passos per iniciar la formació dual de TÈCNICS D’ATENCIÓ A PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA.

La nova situació sanitària que estem vivint ha sensibilitzat les empreses de l’avantatge que suposa acollir l’alumnat mitjançant estades formatives en alternança dual, amb la possibilitat d’incorporar-los a la seva empresa. i que  la col·laboració sigui un èxit per a totes les parts implicades, ALUMNE/A, EMPRESA I CENTRE EDUCATIU.