Jornada FP & Empresa: Construint futur

El proper 16 de febrer a les 10 hores tindrà lloc la segona jornada que el programa EmpresaFP i CaixaBank Dualitza organitzen conjuntament. Els ponents de l’acte, pertanyents al món empresarial i de l’FP, mostraran les diferents fórmules de col·laboració existents entre les empreses i els centres educatius.

Les intervencions tractaran sobre:

• Projectes d’innovació oberta
  • Dual internacional
  • Certificacions de qualitat
  • Digitalització de les pimes

I també es presentarà:

• El nou projecte AlumniFP
  • Les conclusions de l’estudi de CaixaBank Dualitza sobre els canvis en els perfils professionals de l’FP i el mercat de treball.

La voluntat és mostrar com s’han establert els diferents acords de col·laboració, quines d’oportunitats i dificultats han comportat els projectes implementats, conèixer els beneficis que han tingut les empreses arran de la col·laboració i saber, en clau de futur, què més pot oferir l’FP alhora de cobrir les necessitats de les empreses i enfortir-ne els vincles. Perquè, en última instància, el futur del l’alumnat de l’FP s’ha de construir conjuntament amb les empreses.

L’esdeveniment es retransmetrà en directe per la plataforma Youtube, registreu-vos per seguir en directe la jornada: https://forms.gle/kC5Fu3fu8aWnR4x6A

Trobareu tota la informació 👉👉aquí