JORNADA DIFUSIÓ DE L’FP DUAL A L’INSTITUT DE L’EBRE

El passat dia 2 de desembre es va celebrar conjuntament amb la Cambra de Comerç de Tortosa una jornada per difondre l’FP dual al territori.

Aquesta jornada és la cinquena realitzada des del 20 de juny de 2019 quan es va dur a terme un acte per presentar per primer cop el model de l’FP dual a les Terres de l’Ebre.

Fruit d’aquesta bona entesa entre les dues entitats, s’han anat organitzant jornades adreçades a un determinat sector professional, sent el d’Arts gràfiques l’escollit per a aquesta ocasió.

Després d’una introducció a càrrec de la coordinadora d’Ensenyaments Professionals del Servei Territorial de Terres de l’Ebre la Sra. Maria Cinta Fandos, sobre les dades actuals pel que fa a convenis duals i acords signats i l’exposició dels avantatges que això representa en el territori, es va cedir la paraula a dues professores de l’Institut de l’Ebre de Tortosa.

Marta Grau i Núria Baset van donar a conèixer els cicles que s’imparteixen, mostrant de forma molt amena els diferents projectes duts a terme per l’alumnat del CFGM de Preimpressió digital i del CFGS Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia.

La majoria dels assistents desconeixen les característiques d’aquest model educatiu i es va iniciar un intercanvi d’opinions i aportacions sobre les possibilitats que proporciona el departament d’educació a l’hora d’afrontar futures necessitats i reptes del mon empresarial.