IX FÒRUM TROBADA AMB EMPRESES DE L’INSTITUT MONTSIÀ

Noves tendències, noves tecnologies, digitalització… Vivim en un moment de canvi constant en les empreses i volem estar ben posicionats. Els coneixements tècnics són imprescindibles.

Tracte personal, capital humà, humanització… L’experiència del client necessita d’un tracte personal de qualitat. Les capacitats clau de Responsabilitat, Iniciativa, Treball en equip i Intel·ligència emocional són les més valorades per les empreses.

Noves tendències i tracte personal. Noves tecnologies i capital humà. Digitalització i humanització. Talent Emocional.

El passat dimarts dia 21 desembre de 2021 entre les 8:30 i les 11:00 hores, es va realitzar el IX Fòrum Trobada amb Empreses de l’Institut Montsià, amb el lema “Talent Emocional”.

Va ser seguint el següent programa:

8:30 Acollida i cafè

8:45 Presentació de la jornada.

9:00 El professorat acompanyarà als representants d’empresa i convidats a les aules.

Participació de l’empresa a l’aula amb alumnat.

• Presentació dels participants. Empresa, professorat, convidats i grup.

• La xarxa del talent emocional. Dinàmica de presentació.

• Presentació de l’empresa. Vídeo promocional de l’empresa o similar (si voleu). També podeu mostrar els diferents aspectes de l’empresa a través de la web de l’empresa. O la podeu presentar de viva veu.

• Diàleg amb l’alumnat. Noves tendències, noves tecnologies i tracte personal en l’empresa.

• Valoració de la FP DUAL: Col·laboreu amb FP DUAL? Us agradaria col·laborar? Ho veieu com una cosa positiva? Què creieu que pot aportar la FP DUAL a l’alumnat?

11:00 Comiat.

Agraïm molt sincerament la col·laboració del tothom.