II Trobada FP dual Empresa-Alumnat a l’Institut Cendrassos – Figueres

El 20 de març es va celebrar a l’Institut Cendrassos de Figueres la II Trobada FP dual Empresa-Alumnat. L’objectiu de la mateixa va ser donar a conèixer aquesta modalitat de pràctiques i aconseguir un punt de trobada entre l’alumnat disponible dels cicles formatius d’Administració i Finances i Transport i Logística, i les empreses interessades.

A la trobada, celebrada a la tarda, van assistir nou empreses de la comarca de l’Alt Empordà i es va comptar amb la presència dels representants de promoció econòmica de l’Ajuntament de la localitat.

La jornada es va dividir en diferents parts:

• Benvinguda i presentació de les empreses assistents.
  • Explicació per part dels responsables de la modalitat dual del centre, sobre els seus avantatges tant per a l’alumnat com per a les empreses.
  • Entrevistes exprés, on cada empresa va tenir la possibilitat de conèixer els/les vint alumnes amb disposició per fer pràctiques.
  • Cafè-berenar final de trobada.

Tant les empreses, com l’alumnat i el professorat de l’Institut Cendrassos, valoren la jornada molt positiva i enriquidora i ja es pensa que el curs vinent es tornarà a celebrar sens dubte.