I Trobada amb empreses d’Estètica i Bellesa a l’INS Alexandre Galí

El passat 28 de febrer es va fer la primera trobada amb empreses del sector d’Estètica i Bellesa a l’Institut Alexandre Galí de Sant Pere de Ribes.

Aquesta trobada es va realitzar amb la finalitat de presentar a les empreses del sector de la Imatge Personal les estades d’FP dual per tal que, a partir del curs 2023-24, acullin alumnes de l’institut en aquesta modalitat.

El centre ha iniciat els estudis de Grau Mitjà d’Estètica i Bellesa aquest curs 2022-23, amb una matrícula de 30 alumnes les quals, durant el segon curs del cicle, hauran de realitzar pràctiques en empreses del sector de la zona.

La trobada va resultar amena i acollidora, i va ser el primer contacte entre l’institut i aquestes empreses que, esperem, estableixin un vincle llarg i beneficiós per ambdues parts.